Merhaba annelerim 16 günlük oğlum var doğduğunda dil bağı vardı memeyi tam kavrayamadigindan emzirmeye çalışırken göğüs uçlarım çok yara oldu kanadı çok zorlandım dil bagi kesildi gümüş kapak aldım tam düzeliyor derken şimdide oğlum memeyi alıyor biraz emdikten sonra bırakıyor sonra tekrar almaya çalışırken hem çok zorlanıyor alamıyor hemde aşırı panik yapıyor kanter içinde kalıyor ağlıyor ve göğüs uçlarım yine çatlamaya başladı bende acemi bir anne olduğum için bende strese giriyorum ter içinde kalıyorum bebeğimi emzirmeyi cok istememe rağmen bir an evvel bitsin istiyorum emzirme seansı ve doydu mu ne kadar süt aldı emin olamıyorum 😔 emzirirken bebeğimin ve kendimin daha rahat ve huzurlu olabilmemiz için bu sürecin kolaylaşması için neler tavsiye edersiniz. Şimdiden herkese teşekkürler 🌸