Merhaba arkadaşlar hayırlı akşamlar 45 gün önce 2. bebeğimi kucağıma aldım ve hamileliğim boyunca yaygın ağrılı varislerim vardı 3 kez doppler çektirdim bacağımda elhamdulillah pıhtı filan yoktu doğumdan sonra 15 gün gece gündüz çorap giydim kan sulandırıcı kullandım ve halen de gündüzleri varis çorabı kullanıyorum kontrole de gidemedim ama doktor sitesi üzerinden bir profa sormuştum pıhtı atması probleminiz olmadıysa çorabı giymenize gerek yok demişti çok eziyet olmaya başladı bana bacaklarımı kesiyor resmen artık katlanan yerleri 4. çorap alışım bu hepsi de rahatsız edip kesti artık giymesem diye düşünüyorum sizler neler yaptınız bu konuda doğumdan sonra pıhtı atmasından korktuğum için çıkaramıyorum bi yandan da çorapla da duramıyorum belki benim gibi yaşamış olanlar vardır diye yazmak istedim 🙈🤔