Aag123 anne-11 allah şifa versin durumu nasıl . Naçizane Öner’im düzenli sağım bol su ( ben 6 lt içiyordum. Kendimi hiç zorlamadan içim yanıyordu ama doktor süt çok olduğu için normal buluyodu) hep çok sürüm var çok geldi diye sağın . İçinizi ferah tutun
anne-11 Aag123 amin inşallah iyi olucak şuan durumu ne iyi ne kötü doktor cok birsey demiyor belirli bir süre geçmeden hep aynı şeyleri diyor cıkması 1.5 ayı bulur dedi cok zor bır sürec benim içinde ama iyi olsun iyi bakarlar orda diye bekliyorum 👣🙏
Buralardayeniyim16112020 anne-11 dut kuruşunu yulaf ezmesinin içine ekleyip yoğurt ve pekmzle yedim cok guzel arttırdı birde 4 litr su içiyorum sut artırıcı ek bisi yemesem bile sütler masallah çeşme oluyor bol bol su ve dinleniyorum fırsat buldukça
Feyyyzza anne-11 motulium diye bi ilaç var bagırssk düzenleyici yan etki olarak da süt yapıyor araştır canım bi 6 tl bi fiyatı var. Doktorum önermişti sütün gelmezse dene diye. Bana cok güzel süt yaptı. Tavsiye benden deneme senden. Kesin çözüm
mombunny anne-11 herkes lütfen denesin . 1 tatlı kaşığı rezene + 1 tatlı kaşığı çemen otu tohumu. Üzerine yaklaşık 300 ml kaynar su maksimum 10 dk demlensin bpl süt olsun