Kizlar bnm kızımın alerjizi var yumrutaya karşı şuan grip oldu gözlerinde kırmızı doktorumuz gözünü çok kasıyor dediydim bide grip olunaca kırmızı oluyor zadigen damlayı verdi bugün icirdim yarım saat sonra odasına geçtik üzerini değiştireyim dedim baktım her yeri kızarmış birşeyde yemedim nie olduğunu anlamadm alerji doktorumuz alerji için başka damla vermiştim onu verdim tekrar ama akkiam takıldı öncekini doktorumuz göz için verdiydi şimdi kızarmış olduğunu görünce bide çok kasiniyirdu oleikle iki damlada alerji damlasi verdim zyretac damlamix hemen geçirdi ikisini kullanınca bir sıkıntı olurmu lütfen cvb verin