ygmrsmr Kızlar bebeğinizi kaç aylıkken sünnet yaptırdınız yada düşünüyor musunuzz ben 3 buçuk aylıkken yaptırmayı düşünüyorum
Zeyna_ ygmrsmr canım sünnet öncesi bir kontrole gidin isterseniz. Çünkü bizde 2 aylığız ve sunnet yaptırmak için gittik ama pipi de bağ gibi birsey var 6. Ayda kayboluyormus bu bağ ondan sonra yapalım dediler. Öğrenmekte fayda var sünnete uygun olup olmadığını
Darkrose ygmrsmr valla aklı ermeden yaptır ne kadar küçük o kadar iyi 15 aylıkken yaptırdım fıtık vardı diye aklı aldığı için sünnetten çıktığında çok huysuzdu ve şuan doktorlardan aşırı korkuyor
Gmzrl ygmrsmr hic korkmayin hic agri hissetmiyor hatta benim oglum uyanik sunnet oldu. Sadece ilk gun cisini yaparken biraz tuhaf hissetti. Sonra hicbir sey kalmadi. Sadece enfeksiyon kapmamasi icin diklat edin yeterli gecmis olsun simdiden 🤗
ygmrsmr gulay_candemir inşallahh kolay geçer yaa bizde büyük ihtimalle pazartesi olur diye düşünüyorum yarın kontrole gidecez 😒
gulay_candemir Darkrose Ben çok geç kaldım sizin o aylarda yapıldığı halde korku olduysa benim bebeğim daha çok korkar doktorlardan
Darkrose gulay_candemir ne kadarlık şuan zaten devlette düşünüyorsanız 2yaş üstüyle 7yaş altı yapmıyor devlet görümcem yaptıramadı. Ben özelde yaptırdım