4 aylık bebeğim mama ile besleniyor. Son 2 gündür sapsarı ve pütürlü tanecikli kaka yapıyor. Pazar günü mama değiştirdik bundan mı kaynaklanıyor acaba? Daha önce yeşil kahverengi arası oluyordu şimdi bu şekile döndü. Normal olan hangisi acaba kafam karıştı anormal bir durum mu oldu bu mamadan acaba böyle bir şey yaşayan var mı? 🙄