Birsen_kaymak42 Merhaba annelerim 4 aylık bir bebeğim var ve uyurken ve bazen uyanıkken kafasını geriye atıyor sanki emziğini almak istercesine yapıyor neden yapar böyle olan bebekler var mı internet de sinir sistemi hastalıkları olabilir diyor sizce de öylei
Dilcem28 Birsen_kaymak42 1. Ayından beri muzdaribim gitmediğim nöroloji dr kalmadi. Araştıra araştıra kafayı yiyecektim. 1. Internet bakma 2.ne sıklıkla ve ne zaman yapıyor emzirdikten sonra mi? 3. Bebeklerin %90 uyurken kafalarını geriye atar. Ama bu görüntüyü dr görmek istemez. Her ggördüğünde düzelt. Reflüsü vardır belki. Çok rahatsız oluyorsanda önce çocuk dr git tatmin etmezse nörolojiye git
BrcnBlgn Birsen_kaymak42 Reflunuz olabilir yada bebeginizin gda alerjisi olabilir beslenme sonrasi yedikleri mide borusunu yaktgndan istemsiz yaparlar yani yay gbi gerilirler
balyanakannesi2 Birsen_kaymak42 benim bebeğimde yapardı onu nörolojiyr gittik bişi çıkmadı fiziğe yönlendirdi tortikolis dedi. Ama grriye atmasının sebebine epilepsi ya da gevşek bebek sendromundan endişelenmişti doktorlar
Birsen_kaymak42 Dilcem28 bu hareketi bir kaç haftadır yapıyor normal uyanıkken yaptırdığım da yapıyor ve uyurken yapıyor sanki orda bişey var da kafasını atıyor o şekilde peki sizde de aynı durum var sanırım gittiğiniz doktor ne dedi peki
Dilcem28 Birsen_kaymak42 bizim dururumuz cok farkli bebegim covid oldu epilepsiden şüphelendiler postlarima bakin bende sormuştum bir kere. Ama rahatsiz edici bi görüntü evet. Bu yuzden internetten bakmak yerine cok rahatsız oluyorsan direk git nörolojiye. Gelisimi nasil? Bize vucut alışmış dediler, reflu dediler
Birsen_kaymak42 BrcnBlgn yemeklerden sonra yapmıyor bunu arada bir yapıyor ama gün için de mutlaka yapıyor uykusunda daha çok yapıyor gelişimi her şeyi çok iyi bir bebek çok şükür reflüsu yok diye biliyorum olsaydı 4. Ayına kadar çoktan öğrenirdim galiba profesör bir doktorumuz var fotoğrafini atıp sorduğumda endişelenmeyin normal burnunu sürekli açık tutun temizleyin dedi a gene de içim rahat etmedi sizlere sormak istedim 🙄
Dilcem28 balyanakannesi2 evet epilepsi nöbeti sanıyorlar bizden de 2sinden şüphe ettiler. Ne durumda şuan
Ada_11 Yattığı yerde sırtüstü iken başını sağ veya sol arkaya doğru mu atıyor , kızım da aynı şekilde yapıyordu sürekli 2 aylık iken . 10 gün sonra döndü . meğerse dönmek istemesiymiş, sizinki de bu şekilde ise kafa atması , dönmeye çalışıyor olabilir
balyanakannesi2 Dilcem28 şuan fizik tedaviden sonra bıraktı yapmayı çok nadir yapıyor ana kucağında uyuduğu zaman kendi yatağında yatarken yapmıyor
Birsen_kaymak42 https://imgyukle.com/i/NJAP7n https://imgyukle.com/i/NJAo58 https://imgyukle.com/i/NJAEGj İşte bu şekilde yapıyor
Dilcem28 Birsen_kaymak42 bu esnada vucudu kasiliyor mu kendini düzenleyebiliyor mu yada siz düzeltebiliyor musun