ebrusmsk mükemmel ve ötesi bir mama ama karaborsada 😁 hastanede eşime Aptamil aldırmış hemşireler çok gaz yaptı yavrumda ağlamaktan harap oluyordu neyse bı sure bebevita almış ananesi bı onu denedik kötü olan çocuğum yine çok ağladı doktorun önerdiği mama bulunmadı çok araştırdım gece gündüz bu mamayı bulamadım karaborsada olduğu için ayaklarım patlayasiya gezip bı kutu kalmış bı eczanede kaptigim gibi eve gelmiştim küçük parmaklarım su toplayıp şişmiş 😅 tabi sissin önemli değil bulmuştum ya içer içmez 1 günde etki etti sürekli netten alıyoruz bı sefer para yetmedi maaşın yatmasına bı iki gün var diye o bebevitadan yaptım çocuğum bi gün boyunca tükürdü istemedi o mamayı Allah’tan kargoya çabuk vermişler gelince 2 şişe içti ardı ardına uyuyup kaldı yavrum 🥰