Cicegiburnundaanne Hanimlar bi suredir bebegimin gozlerinde bi bugu gbi biseyler var gelisim surecinde oldugu icin acaba bi perde olur gozunde derler ya tam net gorebilmesi icin acaba ondan kaynakli biseymi yoksa gorme konusunda bi sorun olcakmi bebeginde bunun gbi bisey olan varmi sanki boyle gokkusagi gbi renk karisimi olur ya parliyor renkler oyle degisik bisey tarifde edemedim tam ama anladiysanz yorumlarinizi bekliyorum hi bu arada bazen geciyor bazen oluyor???
Simays Cicegiburnundaanne ayni sey icin dun doktor kontrolunde sordum goze muayne randevusu alcaktim ama. Capak kadar normal dedi
Thesra Cicegiburnundaanne Benim kızımdada öyleydi canım büyüdükçe geçiyor şuan yaşında hiç öyle birşey kalmadı 6 ayına kdar oluyor heralde
Berinimmmmm Cicegiburnundaanne hemen bir göz doktoruna git canım katarakt olabilir canım benim bebeğimde Katarakt var iki gözünde de saydam bir tabaka var erken teşhis çok önemli🙏🙏🙏
EceSultan Yenidoğan bebeklerde olabiliyor öyle şeyler ama uzun süredir varsa bi doktorunuza göstermenizde fayda var.
Thesra Cicegiburnundaanne Birdahakine sorarsınız birşey olmaz genelde bütün bebeklerde oluyor bende çok korkuyodum geçmiycek sanıyodum ama geçti