Ruru_20 biz de bayramda viral enfeksiyon kaptık 3-4 gün ateşimiz vardı sürekli calpol kullandık antibiyotik doktorumuz gerek görmedi ateş düşürücüyle düşürdük. 4 gün sonra cildinde döküntüler oldu kızarıklıklar onun için de stilex diye bir jel verdi öyle atlattık. Allah acil şifa versin çünkü çok zor :(