13 aylık bebeğim grip oldu kızlar. Burnu tıkalı olduğu için uyuyamiyor gündüz de uyumadı. Denediklerim serum fizyolojik odayı buhar makinası ile nemlendirme birde soğana karanfil batırıp koydum hala aynı başka bı önerisi olan varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️