Tiroit benimki de sık yapardı sonra 3 hafta önce bir anda kesildi ilkin 4 gün yapmadı akşamında jel sürdük öyle yaptı, hemen ardından 6 gün yapmadı doktora gittik bu kez doktora varmadan yolda yaptı, doktor bişey olmaz dedi kabız değil ama sık sık emzir dedi. Hemen arkasından 6 gün daha yapmadı tabi ben tüm bu süreçlerin hepsinde komposto tüketiyorum, rezene içiyorum, kızımın popişe zeytinyağı vs ve şuan 4.gümümüz. Artık korkmayı bıraktım uzun bir süre geçmediği sürece.