Azerikizi
açıkçası o zamana kadar pandemi biter de biraz normalleşme gelir umarım diye Ümit ediyorum. Hemen atacağım kendimi Eminönü ne, dükkan dükkan gezip seçeceğim her şeyi elimle tek tek. Kızım doğduğundan beri hemen her şeyini internet üzerinden aldık, görerek aldığım sadece bir iki parça bişiy vardır. Acısını çıkarmak istiyorum artık🥺😇