Elisss35 Kızlarr merhaba doğum yapalı 5 gün sonra tam 2 ay olucak benim 2. Sezeryanım ama hala ara ara acı agrı hissediyorum normal mi sizce ? Böyle bir durumda olan varsa yazabilirmi ?
[silindi] Elisss35 4 ay önce oldum hala sızlama acı oluyor canım sonuçta 7 kat kesildik kolay değil üzme kendini
Elisss35 [silindi] evet aslında bende öyle diyorum doktorum dokularımın çok hassas oldugunu söyledi o yüzden mi bilmiyorum ara ara olunca endişelendim teşekkür ederim yanıtınız için ☺️