Kubra34 Bebeğim 2aylık olacak buhafta.Sadece anne sütü alıyor.Sütümün yetmediğini düşündüğüm anlarda ve dışarı çıkarken sağdığım sütü veya mamayı vermek için biberon kullandım ama öyle çok da değil.Bebeğim hem biberonu hem memeyi kabul ediyordu sorun yoktu.Gögüslerim fazla sütü bitiremediğinden şişti kitleler oluştu ve süt akışı yavaşladı.Şimdi ise birkaç gündür memeye koyduğuman kendini parçalıyor resmen savaşıyoruz.Ama geceleri sabahları sorunsuz alıyor.Aç kalıyor aglıyor diye dayanamayıp mamaya da sarıldığım anlar oldu.Şuan biberonu hayatımdan çıkardım çok acıktıgı ve memeyi almadığı anlarda şırınga ile vermeye başladım.Tekrar nasıl memeye alıştıracagım sürekli emzirmeye çalışıyorum.Ayrıca 1ay sonra işe başlayacagım biberonsuz oldukça zor olacak..Sizler nasıl bir yol izlediniz?
ikos58 Kubra34 hamgi biberonu kullanıyorsun. Bende en başından beri meme ve mama birlikye veriyorum dr.browns ile. Memeye karşı reddetme durumu olmadı
Kubra34 ikos58 Ben de aynı biberonu kullanıyorum ve başlangıçta benim de olmamıştı ama gögsüm şişip sütün inişi yavaşlayınca tetikledi sanırım