19 aylık kızım var doğduğundan beri emzik kullanıyor özellikle geceleri. Gün içinde çok kullanmıyor ama uykuya dalarken mutlaka kullanıyor. Bugün Farkettim bir şey ısırınca dişleri kesmiyor çünkü ön dişler arası boşluk oluşmuş. Sanırım emzik kaynaklı. Acaba düzelir mi ? İlk fırsatta zaten bıraktırmaya çalışacağım