Sumeyyebaglan DorukMoMM evin içi sıcaksa eğer bence güzel bi rutin oluştur zaten çok değil en fazla 10 dakika tut mis gibi uyuyolar ve alışıyolar
DorukMoMM Sumeyyebaglan evet yani bebek için de güzel evin ici birde böyle deneyim bakalım sonuç ne olacak amaç suyun rahatlatıp uykuya dalmasi değil mi
DorukMoMM Yy2112 Ay daha ne istiyorsun gece güzel uyuyorsa bırak bacım gündüzde uyumayiversin sende yani 😀 anam şimdiki nesil çok fena çok
Sumeyyebaglan DorukMoMM aynen canım benim evim müsait olsa her gün yıkıycam ama değil ona rağmen iki günde bi yıkıyorum ve direkt uykuya dalıyo çok rahatlıyo çok değil 10 dakşka falan en fazla tutuyorum
DorukMoMM Sumeyyebaglan akşamları kaç gibi yıkıyorsunuz peki işte ben korkuyorum hasta olursa diye 5 6 günde bir yıkıyorum bende
Sumeyyebaglan DorukMoMM ben gece uykusuna akşam 7 buçukta geçiriyorum. 7ye doğru yıkayıp giydirip emzirip uyutuyorum
DorukMoMM Sumeyyebaglan peki bebeginiz kaç aylık ben 7 de yatırınca bir daha uyumuyor gece uyanıyor en geç 2 3 gibi bir daha uyumuyor