Merhabalar, sizlerle.cok üzüldüğüm ve çaresiz kaldığım bir konuyu tartışmak istiyorum. Kızım 2 buçuk yaşında ve yeni bir konu değil çok uzun zamandır hicbirsey yemiyor ne kahvaltı yapar ne akşam yemeği yer ne çorba icer aklınıza gelebilecek hicbirsey yemiyor sadece pilav ve makarna istiyor aldığı hiç bir vitamin yok besin yok artık bu duurm beni günden güne perişan eder oldu kaynanamla bu yüzden kaç kez kavga ettim. Var mı bu durumda olan nolur yardımcı olun haftaya kan testine goturucem nasipse tahlillere göre belki bişey verirler diye çok çaresizim.