Narinom838228 AylinAlaz hayır bu çok yanlış bi tavsiye. Ateşin çıkması aşının vücuttaki işlevinin göstergesi. Siz aşı bağışıklık yapmadan ateşi düşürmeye çalışıyosunuz aşının işlevini azaltıyorsunuz. Ateş 38 i geçmeden ateş düşürücü verilmez
Zeyna_ Cherryblossom bu yorumun bana sanırım :) neye bu kadar celallendiniz anlamadım. Sağlık ocağındaki ebenin bana ne dedini söyledim ve sonunda da belirttim zaten. Sakin şampiyon sakin. Biraz daha abartısız güzel yorumlar olsun hayatınızda. Ben öyle yazdım diye vermez oda zaten.
Cherryblossom Zeyna_ sizden önce biri fitil ver canım yazmıstı direk ama sanıyorum silinmis sizin yorumunuza istinaden yazmadım ki siz duydugunuzu aktarmıssıniz ben direk böyle yap sunu yap diyenleri genel olarak tenkit ettim. Sevgiler
AylinAlaz Browni_61 yaptıramamk olmaz onların canı yanıyor doğru ama sağlıklrı için mecburuz öyle düşünün benim oğlum 10gün yoğun bakımda kaldı ben biliyorum o acıyı o yüzden kalbim titriyor ben ağlıyorum vala ona iğne vurulurken çok gayretli bir insan değilim herhalde
UmutGlsrDnz merhaba kızlar ilk aşımızı olacağız pazartesi günü 1. Ay bacaktan mı yapılıyor acaba onda da ateş olma ihtimali var mı tecrübesizlik var biraz 🙏🏻
Daffimomm UmutGlsrDnz evet 1 bacaktan sadece ateş yapmaz dediler aşığı yaparken ama çok huysuzlandı gece bebeğim hiç uyumadı bacağı ağrıyordu 2 gün sonra düzeldi tekrar :)