[silindi] Merhaba bebegım birkaç gün sonra 1 yaşına girecek. Philips avent air kullandık dogdugundan beri şimdi araştırınca damaklı emzik diyor 1 yaş sonrası ağız yapısını bozmaması için.siz ne kullandınız damaklımı olmalı damaksızmı kafam karıştı.