Cnnsmy ben 👋🏻 doğumdan hemen sonra kendi kilomun altına düştüm sonra , aman ye süt olsun , sen emziriyorsun süt olsun dediler yedim yedim yedim 😄 ve oldum mu öküz gibi
Şimdi oğlum 7 aylık kilo vermeye çalışıyorum
Her türlü süt oluyormuş bu kadar kasmaya gerek yokmuş sen suyunu bol iç emdikçe de çoğalır benim hatama düşme derim 😇