Kızlar oglum 17 aylık bazen günde 28837637 kez emerken bazen hiç emmiyor öyle oluncada süt birikimi oluyo ve sürekli mastit oluyorum agrısından ne durabiliyorum ne uyuyabiliyorum sagmak zorunda kalıyorum öyle olunca da süt üretimi artıyo. Bir bilgisi deneyimi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim