D1234 Kızlar yardım bebegım elını tost makinesine degdırdı ve kıyameti kopardı elini soguk suya koydum bepantol surdum Baska napabilirim
Rimelaskina D1234 kantaron yağı sür acısını alsın kantaron yoksa zeytinyağı sıvıyağ bile olur acısını alır hemen
Ssevey D1234 Çok mu yaktı kızımında bacağına çay döküldü Dr antibiyotik krem verdi dedi ama bizimki büyüktü baya silverdin hametan sürebilirsiniz
Mayisannesi34 Yumurta beyazını sür canım çiğ olacak ama eline sür biraz ağlar ama sonrasında acısı da gidiyor izde kalmıyor
kelebek97 D1234 Kuzum geçmiş olsun 😔 Bence banyo suyu sıcak olacağı için biraz cani yanabilir. Erteleyebilirsin bir kaç gün.
Esramsb D1234 D1234 canı yanabilir ve su toplar tek yapmanız gereken ara ara soğuk kompres. Olurda su toplar ve patlarsa sağlık ocağına götürün pansuman yapıyorlar
Mayisannesi34 D1234 şimdi de sürebilirsin canım itfaiyeciler bunu kullanıyormuş yanıklarda iz kalmasını önlüyormuş iyice kuruduktan sonra da yıkaman lazım