minikoglumm Selam kızlar dogum yapali 7 ay oldu hastaneden çıkmadan kontrol edildi birde 40 ım çıktığında gittim kontrole hersey normaldi bir daha gittiniz mi gidilmesi gerekiyor mu doktorda sanırım birsey demedi hatırlamıyorum tam gitmeme gerek var mı acaba
Seyma_29_ minikoglumm yaşınız kaç bilmiyorum ama benim doktorum bir yıl sonra gel simir testi yapalım dedi. Genelde 30 yaş üstü yapılıyor. Onun dışında çağrılmıyorsunuz
Agustosbocegi minikoglumm hastaneden çıkarken kontrol edilmedim 40 da da gitmedim 6 ayı geçti doğumdan sonra hiç muayene olmadım . size muayenede ne yaptılar ?
sarilokumumm minikoglumm bende 40 ımda gittim doktor bir sorun yok bir şikayetin olursa ara her zaman duruma göre gel derim dedi onun dışında 1 sene sonra görüşürüz dedi
AnnesininUmutu minikoglumm Tam olarak kaçıncı ayda gittim hatırlamıyorum ama 4 yada 5. ay olabilir. Smear için sürüntü aldı doktorum tekrar gel demedi ama ben yine de giderim bir ara.
minikoglumm Seyma_29_ hmm anladım yaşım 29 simir falan demedi de muayene için gitsem mi dedim ama dikiş falan kapandı onunla ilgili bir sorunda yok bilemedim 🤭
sdyrnkgn minikoglumm yok daha 21 gün oldu doğum yapalı ama bugün gittm dikiş bölgemde kızarıklık var diye. Dikişlerim iyileşmiş doktorum sorun yok dedi👍🏻
minikoglumm Agustosbocegi dikişler için pansuman yapıldı çıkmadan dikişler kontrol edildi 40 çıkınca da yine dikis kontrolu ve ultrasonla muayene edildi
minikoglumm AnnesininUmutu simir testini ara ara yapıyor doktorum ama bununla ilgili bisey demedi bana gel veya gelme gibi kararsız kaldım bende
minikoglumm Agustosbocegi kız gitsene😁 gerçi Allah korusun bisey olsaydı şimdiye olurdu da olsun sen yine git bence 🤭
Agustosbocegi minikoglumm hastanem 1 saatlik uzaklıkta eşim o zamanlar işde izin süreleri dolmuştu götüremedi şimdi bi rahatsıızlığım yok diye duruyom işte 😂😂🙈🙈
Oznuryunus minikoglumm ben doğumdan 10 gün sonra gel dedj dikislerim açıyordu oynayıp acitirlar diye gitmedim iki aylık oldu daha gitmedim bir yere