Babymom123 Bebişlerden ne kadar takip edebiliriz bilemiyorum ama ben kendimi bildim bileli FENERBAHÇE liyim koyu bir gs taraftarının eşiyim, zor oluyo aynı takımlı olanlar çok şanslı😂
SeverusSnape Babymom123 fanatik değilim tabii ki, pek ilgimde yok futbolla aslında ama Galatasaray’lıyım :)
yusufumyasemin Babymom123 doğuştan aile vesilesiyle gs idi evlendim eşim fb li çokta takipte olmayınca fb ye geçiş yaptım içime sorarsakta bjk nin renkleri beni çekiyor 😄
Mom780 Babymom123 ben takım tutmuyorum aslında ama eşim sağolsun fanatik beşiktaşlı kendisi😂😂 maçlarınada götürdü formalarda aldı giydirdi😂😂 stadyumda resmimiz bile var 😂sen beşiktaşlısın diyor
Babymom123 Mom780 eşim gsye çok döndürmeye çalıştı ama bende en az onun kadar koyu fenerbahçeliyim denedim takımımdan vazgeçemedim 😂
Naciyedinc Eşim fenerbahçeli diye fenerbahçeliyim valla 😂 önceden galatasaraylıydım. Soyadım gibi değişti oda 🤪
Babymom123 Azsekerlikahve bende izliyorum çıldırcam 😂 kendi evimizde neden yenemiyoruz büyümü var anlamıyorum deplasman kralıyız😂😂
52_58_52 Babymom123 takimsizim kendimi tutuyorum sadece 😂 esim de ga taraftari izlerken deli ediyorum onu bildigin kadinlik yapiyorum onlar neden orada kosuyor tac ne ceza sahasi nere penalti ne niye penalti yapiliyor bu oyun niye 10 kisi degilde 11 kisi yada kiye 12 kisi degilde 11 kisi hakemler neye gore belirleniyor deli ediyorum ama garibimin sesi cikmiyor 😂 ama amacim deli etmek degil neden neye gore var bunlar merak ediyorum 😂😂