Saripapatyammm -PembePanterMom Doktorlar ek gidalari ihlamurla acabilirsiniz diyorlar. Ben halsizlik hastalik hali gordugumde veriyorum. Ozellikle balgam varsa cok iyi geliyor. Oksürügede birebir.
Eceberk Ben minik biberonlarda başladım kahvaltıda veriyordum çok sevdi hala her kahvaltıda ıhlamur içer 4 yaşında doktor sakınca olmadığını hatta iyi olduğunu söyledi
baybmom -PembePanterMom neden derken? Ihlamur cok faydalı bir icecek rahatlatma özelliği var gripten falan koruyor çok yani doktorlarda verebilirsiniz diyor