Selam kızlar oğlum 2 buçuk aylık. Nemin çok az olduğu kuru bir ülkede yaşıyorum bu zamana kadar bebeğime hiç su vermedim. Dün doktor kontrolüne gittiğimde yaşadığımız ülkenin çok kuru olduğunu bebeğe su vermemi söyledi. Burada yaşayıp çocuk büyüten arkadaşlara sorduğumda onlarda doğumdan itibaren su verdiklerini söyledi. Bizim mantığımıza ters biliyorum 6 aydan önce gereksiz bulunuyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda