Sarelle Hanimlar merhaba kızım 2 yaşını geçti ama herseyi yere atiyor yemek yiyor yemegi bitince bazen yemekle birlikte tabagi yere atiyo bisey iciyo bardagi firlatiyo kızıyorum ayni tepki vermiyorum ayni napacagimi şaşırdım oyuncak oynarkende iki dk guzel oynuyorsa sıkıldım deyip herseyi fırlatıyor nasil bi yol izlemeyelim sabrim kalmadi artik kizmamaya calistikca kendim tahammulsuz oldum iyice 🙄
Merve_kozz Sarelle malesef bu yastaki çocukların coğu aynı 🙈 oğlum tam 2 yasında yapma oğlum dedikçe gözümün içine baka baka yapıyor ve ben sadece gülüyorum 🙈 bir iki ellerine vurdum hafifçe sonra baktım ki aynı böyle vurmak alışıyor o yüzden susmaya calısıyorum 🙈🙂
Sezenaksukarademir Sarelle 21 aylık 1 ay önce başladı bu durum bir şeye sinirlensin hooop fırlatıyor. Yemek oyuncak su bardak farketmiyor atacak bir şey kalmayınca kalkıp alıp tekrar fırlatıyor
FerihaNerde Sarelle bebeklerin ilk öğrendikleri beceri atmaktır. Bunu her zaman kullanırlar. Sabırlı olun ve ne güzel öğreniyor işte diye iyi tarafından bakmaya çalışın aksi taktirde geçmiyooor😅
Sarelle Merve_kozz hayir normal ve herkeste varsa bende susuyum yere dokmesi etmesi sorun değil de neden diye düşünmekten kafayi yiyeceğim😀 eline tabak bardak vermeye korkar oldum
Merve_kozz Sarelle bizde öyleyiz ve muhtemelen herkeste var her sabah bi tabak bi bardak garanti kırılıyor 😂 gözümün içine baka baka yaptıklarını saymıyorum ble 😂
Sarelle Sezenaksukarademir normal o zaman ya tek bejim kızımda var sanmıştım artik daha sakin karşılarım 😀
Roseses Of bizimki de hep bişeyleri atıyor ama nereye atıyor klozete atıyor, çöpe atıyor, sürahinin minicik ucundan içine bişeyler atıyor çay içiyorum legosunu getirip çayımın içine atıyor 😩
Roseses Su sipariş ettim damacana boş kapı önüne koydum içine oyuncak atmış çıkarana kadar başımıza hal geldi gülüyor bi de hoşuna gidiyor 😂😂
Roseses FerihaNerde gerçekten biz de bakıyoruz hep bişeyleri bulamazsak çöpte arıyoruz kesin atmıştır diye 🙈🙈
Roseses Sadekahvem ah ya dün fincanın içine şarj başlığını attı pirince yatırdım bekliyorum umarım bozulmamıştır 😢🙈