Piraye123 tabii ki haklısınız bu konuda, 1 yaşına kadar ana besin olarak anne sütü veya formül mama baz alınır zaten. Yani bebekleri illa tatsın, yesin diye zorlamak pek doğru olmaz.
Hanımefendi biraz aceleci davranmış sanırım heyecandan, halbuki ek gıda sürecinin zorluğunu bilse… ☺️