Prnss_71 Kızlar bebişimin ilk doğduğu gunler sag yan ve sol yan sekile yatırdım surekli kusarsa dıye oda kafa sekli tam yuvarlak olmadı ve duzgun yatırıyor m gene yan yatıyo napabilrım aranızda bnm gıbı olan varmı bilgisi olan varmı ve gerı duzeliemi
Pinartrkz Canım daha 1 aylık bebiş sen yavaş yavaş hergün dene alışır yavaştan benim deli oğlandan ilk 1 ay öyleydi şimdi 3 ay 10 günlük bu defa düz yatma derdinde şimdi bende yavaş yavaş yana alıştırıyorum kafa şekli düz olmasın diye 😇
Prnss_71 Kafa yastıkları ı duydum yengem de aldı ama fayda edermi şuan zaten hep yan yattıgndan onda duzelirmi