ikizlerinannesi2985 Sevgili hanımlar! Son 1 aydır fecii saçım dökülüyor. 4,5 ay önce doğum yaptım. Ne zaman bitiyor bu dökülme bilen var mı? Saçım öbek öbek dökülüyor. Saçımı düzleştireyim, köpük süreyim falan diyorum evdeyken ama ne mümkün! Heryer saç😬
Edizbeyinannesi ikizlerinannesi2985 Demir değerinize bi baktırın derim. Genelde Demir eksikliğinden saç dökülmesi çok oluyor diye biliyorum
MugeAtlas ikizlerinannesi2985 9. Aydayım artık dökülmesi azaldı. 7.aydan sonra azaldı bende. İşe başladım emzirme sıklıpım azaldı onunla ilgili sanırım
ikizlerinannesi2985 Edizbeyinannesi baktırdım kuzumm. demir ilacı kullanıyordum normalde hamilelikten beri, değer çok yüksek diye bıraktırdı doktor
Edizbeyinannesi ikizlerinannesi2985 yaaa başka bi sebep bilemedim canım niye olur. İnşallah geçer bi an önce bitkisel yağ falan denesen besleyici vs
ikizlerinannesi2985 MugeAtlas yaa benim de sütüm kesilmek üzere ama maşallah oluk oluk dökülüyor😩inşallah benim de en azından 7.ayda falan azalır
ikizlerinannesi2985 Edizbeyinannesi aynen canım. Geçen gün o geldi aklıma. Şampuanıma bi besleyici serum falan ekliyim dedim. Belki etkisi olur bi nebze
Hismom ikizlerinannesi2985 doktorunuz demir hapı yazmadı mı bunun süresi yok siz emzirdikçe dökülür önemli olan Demir hapı kullanmak
ikizlerinannesi2985 Hismom demir hapı hamileliğimden beri kullanıyorum canım. En son demir değerime baktırdı, çok yüksek çıktığı için kesti demir hapını
Hismom ikizlerinannesi2985 sadece demir değil benim doktorum demir artı vitamin yazdı söyledi de emzirdiğin sürece bebek tüm vitaminini emeceği için saçların dökülecek mutlak bu vitaminleri kullan dedi çok şükür hiç dökülmedi demirin yüksekse normal bir vitamin al bence doğum sonrası için
ikizlerinannesi2985 Hismom aaa öyle miii. Ben sadece d vitamini ve balık hapı kullanıyorum. Siz hangi vitamin hapını kullanıyorsunuz acaba?