Sukrannnn 3. Ay 20 günlük bebegm bende geceleri cıkaramıyorum uykuya yenik düşüyor oyuzden cıkmıyor gazı ama gündüz cıkıyor bıraz sırtını sıvazlıyorum sonra kendısı ıkınıyor yada yüz üstü yatırıyorum oda kafasını dik tutcam derken dedem gibi cıkarıyor gazını 😂😂