Aysehifa4 Yagmuralmila Bizde Konyadayız merkez ilçesinde eşim çok yıprandı çalışma düzenleri yok eve geliyo yorgunluktan birşey yapamıyo görev süremiz dolmadığı halde butona bastık bizde doğu yolcusuyuz ☺️ Konyayı o yüzden önermiyorum
Aysehifa4 O zaman bu postun altına bende fikir sorayım doğu görevi olarak daha tayin yerleri belli olmadı doğuda yaşayan arkadaşlar yerleriniz rahat mı nerdesiniz 🤔
hilaliii Yagmuralmila Isparta kaydırma birlik değil yazabilirsiniz Çanakkale de aynı şekilde Isparta kendi memleketim olduğu için ben beğeniyorum ama tabi siz daha iyi bilirsiniz
StudentMomm StudentMomm Bayburt aynı minik bir ilçe gibi yani😂 hiçbir şey yok. O bakımdan kötü demek istedim. Çalışma ortamı güzel eşim 156 çağrı merkezinde bilgisayar başında. 1 gün çalışıyor 2 gün evde😊2 gün boyunca netflix bizimle.. başka aktivite yok çünki 🥺
Eslemmomy Yagmuralmila Ordu’dayız yazmayın hiç çok pahalı ben memnun değilim bizde doğuya gideceğiz insaAllah güzel bir yer çıkar
hilaliii Yagmuralmila çıkarsa ulaş bana burda hiç kankim yok bende uzman eşiyim ısparta’nın heryerini de bilirim, ♥️♥️