Merhaba kızlar 2 aylık bebeğimin çok hırıltısı ve balgamı var bazen kusarak atıyıor balgamı rahatlıyo dün doktor kontrolümüz vardı akciğerini dinledi normal dedi ama korkuyorum yaşayan var mı??? Nasıl geçer bu balgam serum fizyolojik sıkıp temizliyorum hergün