Zuzu41 Kızlar sleepy bebek bezi kullanıyorum. Gece bebeğimin altını 1 kere değiştiriyorum ama ona rağmen sabahları sırtına kadar büyük ve küçük abdesti taşmış oluyo. Prima dışında emiciliği yüksek, hassas ciltlere uygun bez önerebilirseniz çok sevinirim☺️
Sblsrgnsn Zuzu41 goon premiumdam memnunum ben hic tasma lastik izi pisik vs sorunla karsilasmadim suanda baby me kullaniyorum ondan da memnunum ama kulit bezini kullaniyorum nirmal bantli bezini denemedigm icin yorum yapamicam ama goonu tavsiye ederim
Figen33 Zuzu41 Canım ben Molfix Prima Evy baby kullandım deneme yanılma oldu daha çok Evy babynin içi çok sert çiziyordu çocuğun poposunu Prima ve molfix de 3 saate falan kalmıyordu her yerine çıkıyordu çocuğun.Son 1 aydır baby turco kullanıyorum ama mavi bı paketi var o değil ondan memnun kalinmamis pek. Benim kullandığım yeşil bezaz paket doğadan olan aşırı memnunum hiçbir şekilde taşma ıslanma olmuyor. Dene derim hem de pisayadaki diğer bezlerden çok uygun.
Akcabeytas Kanzın bezini çok övüyorlar bizimde aynı dert var premium care kullanıyorum e bebek indiriminden stoklamıştım buda sızdırıyor kanzı deniycem bende
Zuzu41 Figen33 kızımın cildi hem kuru hem hassas hemde egzaması var o yüzden her bez iyi gelmiyo o yüzden biraz titizleniyorum ama bunu denemeyi düşünüyorum çok teşekkür ederim ☺️