zbd maalesef söylemesi kolay yapması zor ama öncelikle siz süreci kabullenin ve ağlama krizlerinin, gaz sancılarının bebeğinizde kalıcı etkiler bırakmayacağına, bu günleri hatırlamayacagına kendinizi ikna edin. Benim kabullenmem 3 ayımı aldı bu süreçte bebeğime boş yere hastalıklar mı uydurmadım, kendime ne eziyetler mi etmedim. Sizin inşallah bizim kadar uzun sürmez. 🌸🙏🏻 Ne zamanki süreci kabullendim işler daha kolay gelmeye başladı, 7. Ayda bitti şükür. Biz ekstrayız ama genelde 3 aydan sonra azalıp 4 ayda gazla beraber ağlama krizleri de bitermiş.
gazlı bebek gazlıdır, siz ister serumla beslenin ister herşeyi yiyin yine gazı olacak. Ayağını sıcak tut, acı yeme vs hepsi hurafe, hiçbir gerçekliği yok.