Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 günlük yeni anne oldum. Bebeğim fazla uyuyor 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama kaldırıp uyandırmaya çalışıyorum bazen yarım saatimi bile alabiliyor uyanması.bazen daha uzun. Emerkende bazen çok güzel emiyor bazen 5 dk emip uyuya kalıyor. Bazen emmek istemiyor saatlerce emmemesine rağmen. Doymuşmudur diye tedirgin oluyorum. Doyup doymadığı nasıl anlaşılır. 2 güne yakın kaka yapmadı ama şükür bugün yaptı. Makinayla sağıp verdim artık iki üç kere.Sarılık olacak diye korkuyorum şimdilik öyle bir sıkıntı yokta. Bunlar normal mi yarın kontrolümüz var ama burada bir sormak istedim.