Kızlar kızım 13 aylık oldu bugün menenjit aşımız vardı doktorumuz rutin kontrollerinide yaptı önceki gidişimizden beri nerdeyse 200 gram almış 2 aya tekabül ediyor. Kızımda emerken inek sütü alerjisi çıkmıştı neden kilo almıyor bilmiyorum öğünleri çpk güzel aslında emmiyor inanın anne sütü almıyor diye ne kadar çok öğün sıkıştırsam güne diye her gün bunu düşünüyorum 😞 Bir ay sonra son dozumuz var doktor gene az alırsa deri testi yapılacak neye alerjisi var ona bakılcak kan değerlerine bakıcak çok üzüldüm kilosu 8 400. Tekrar vitamin damlası verdi. Balık yağı aldık çok canım sıkkın😭