BusraG bardağı zaten yarısına kadar kesip yerleştiriyoruz, çiş dolmuyor, ama sıçrıyor jenarkara, her alt açmada bardağı değiştşriyordum ben, sonuçta kimse orasında bardakla çokda konforlu olanaz, rahatsuzlık veriyor tabiki. Bir hafta sonra gerek kalmıyor, normal bezleniyor zaten.