Ayseee27 Rewarya laktoz dediler ilk sonra olmayabilir dediler belirti yok hiç sadece kilo alımı 2. Aydan itibaren yavaşladı 3600 doğdu ama 10 aylık 7,500 zor oldu çok hareketli ve zayıf hala minyon kilo alsın diye başlattı ama hareketli olunca yine az oluyor
Rewarya Ayseee27 maşallah sağlıklı olması daha iyi aman alerjik olmasın alerjik bebek zor bebek. Sağlıkla içsin güzel kilolar alsın :)
Ayseee27 Rewarya çok şükür:) ama çok aldığı söylenemez. Mesela bide doğduğundan beri geçmeyen hırıltısı var ara ara oluyor yine. Doktor bişey yok dedi ama yine de detaylı baktırmam lazm.
Mugeli_61 Bana bugun doktor verdi kizim cok istahsiz ve zayif diye 2 tane denemek icin verdi yerse rapor cikaracakmis cok sevmedi bakalim napicaz
Ayseee27 Melek43255 25 aylık 10 kilo mamayı 22 de flan bıraktık 10 kiloydu hala aynı kiloda çok seçici iştahsız boyuda 85 fln kız çok zor kilo alıyor durdu yani