SertapHilal Kızıma 15 dk önce lavman uyguladım ama hala yapamadı büyük abdestini. Ne zaman etki ediyor bu ?
Mom091 SertapHilal bebekken hemen işe yarıyordu. Şuan 2 yaşında. Geçen hafta yaptım lavman yarım saat sürmüştür kakasını yapması. Ki, yine de çok az yaptı. Ne kadar sıktın?
Alptugunannesi07 SertapHilal kaç aylık? Biz de yapmak zorunda kaldık 2 aylık bebeğim. Bağırsakları gaz doluydu. Doktor o gazın çıkması şart mecbur lağman dedi. Lağman yaptık 3 dakika sonra yaptı kakasını ve çok gaz çıkardı çok şükür.
Mom091 SertapHilal Allah Allah bayağıda sıkmışsın. Kaç gündür yapmıyor kakasını? Belli bir günden sonra çok zor oluyor çıkarması. Benim kızımda öyle oldu. 1 hafta yapmadığımız şey kalmadı. Kaç aylık? Ayı büyükse bir öneri de bulunacağım☺️
SertapHilal Mom091 6,5 aylık. 5 gündür yapamıyo, afedersin ucundan biraz geliyodu ama devamını getiremiyodu çok ağlıyodu. En sonunda lavman yapmak zorunda kaldım ama yarım saat oldu hala bişey yok niye ki
Prensinannesii SertapHilal hallahala hastane de çok yaptılar oğluma Kaç aylık belki yukarıda tıkanmış tır bağırsağın az gelmiş olabilir. Zeytin yağı verin bir çk veya armut yedirin daha rahat yapar
Mom091 SertapHilal belli bir gündem sonra taş gibi oluyor. Onu yapabilirse devamını rahat getirir. Kayısı yiyebiliyor o ayda. Kuru kayısı kaynatıp suyunu içirsen iyi gelebilir. Benim kızımda kuru kayısı yiyince yapabilmişti. Onu bir dene canım. Lavman bile etki etmediyse epey kabız olmuş demek ki
Prensinannesii SertapHilal doktor dan ilaç yazmasını rica edin oğlum öyle olunca ilaç yazdı 6 ay 8 günlük yarım k veriyorum kabızlığı geçti afedersiniz kabızlık tan kanıyor du
SertapHilal Mom091 Onu yaptım canım gün kurusu kaynattım suyunu içirdim, armut suyu içirdim, zeytinyağı vs ama fayda etmedi. 5 günde nasıl bu kadar kötü olabiliyo anlamadım 🥺 O katısını yapamıyo işte ne yapacağımı sapıttım
Mom091 SertapHilal evet evet onu bir çıkarabilse rahatlayacaktır. İşte kızımda da lavman işe yaramadı. Aksine karnını çok ağrıttı çıkaramadığı için. Hay Allah ya. Bebişte rahatsız oluyordur. Balkabağı denedin mi? Burada birçok anneye söylemiştim bunu çok işe yarıyor
Prensinannesii SertapHilal yapmaya çalıştığı sırada bacaklarını karnına çekin ve poposuna masajla destekleyin katı olan çıkacaktır
SertapHilal Prensinannesii Bacaklarını karnına çektiğimde ucundan geliyo, çok sert olduğu için ağlıyo geri itiyo
Zxcv1 Ben de şimdi başlık açacaktım. Benim de öyle kızım 6 aylık. Çok katı dün de bugün de hep ıkındı çok katı kakası çok az yapıyor ucundan. Dün rezene içirmiştim biraz sabah zeytinyağı verdim sonra armut verdim gün kurusu verip su içirdim hala yapmadı.
Mom091 Zxcv1 yani nasıl verebiliyorsanız öyle verin. Çorba falan da yapabilirsiniz. İçine bira zeytinyağı da koyun. 1 saate kalmadan çıkarıyor tuvalete