Ferdaoguzgalip Merhaba kizlar bebegim 41gunluk yani dogum yapali 41gun oldu 10gun once kanamam kesilmisti bugun hem kasiklarim agriyo hemde sanki adet baslangici gibi pembemsi lekelenmem var bu kadar kisa surede adet olma ihtimalim varmidirki
Nebicimanne Ferdaoguzgalip mümkün benimde öyle oldu 39. Gün lekelenme bitmişti yikandim 42. Gün adet oldum sonra da düzenli devam etti
Ferdaoguzgalip Nebicimanne yaa oylemi heo etraftan anne sutu 6-7 ay korur adet olunmaz diye duyumlar aliyodum bende sasrdim boyle olunca
Nebicimanne Ferdaoguzgalip alakası yok kişiden kişiye değişir iki yıl emzirdim her ay adet gördüm rahat olun. Süt korumaz bu arada dipnot belirteyim hemen 2. Yi dusunmuyorsan başka önlemler almalısın
Ferdaoguzgalip Duygusuz hirazls Azsekerlikahve irva tesekkur ederim kizlar söktürdü zaten adet olmusum🥰
ATC Ferdaoguzgalip 15.günde kanamam bitti ve 43.günde adet oldum çok şükür o zamandan beri her ay oldum