Gerçekten bu uykusuzluğu kabullenen var mı 🤔 yani gün içinde zombi gibi dolaşıp mutlu olmaya çalışan var mı yine de 🤔 bebe 3 aylık olacak doğru düzgün uykumu aldığımı bilmiyorum. Tek seferde en fazla 3 saat uyudu o da bilmem ne zamandı 😅 yani artık hep uyku yüzünden mutsuz olmaktan yorulup sıkıldım. Sizler kabul ettiniz hayatınızı buna göre şekillendirdiniz mi