Selam arkadaşlar. Kızım bir buçuk aylık. Yaklaşık 15 gün önce yüzünde isilik gibi sivilcelenmeler basladi. Her geçen gün biraz daha arttı. Doktorumuza fotoğraf çekip yolladım. Evinizin sıcaklık ayarını düşürün sıcaktan olmuş dedi. Dereceyi düşürdük ama isilikler devam etti. Kafasının icine kollarına göğsüne filan yayıldı hep. Cok fazla kaşıyo kuzum. Şimdi yüzündeki sivilceler yerini kuruluğa bıraktı. Çocuğun yüzü resmen halı flex gibi. Pütür pütür. Cok üzülüyorum. Ayin 8 inde randevumuz var. Doktora gidecegim ama icim içimi yiyor neden oldu acaba böyle birsey yaşayan var mı ? Ha birde hergun duş aldırıyorum ve her duştan sonra tüm vücuduna hakiki zeytinyağı sürüyorum yüzü dahil. Ama yüzünde hic bir yumuşama yok malesef 😔