Kızlar kac saat arayla ve nasil besliyosunuz. Bir menünüzü örnek olarak paylasirmisiniz… ben şu sekilde besliyorum.. sabah 7 8 gibi formül mama. 11 yada 11.30 gibi kavalti ( bazen heronun kaşık kavaltısı ) 3 gibi corba ilik kemik sulu vs. 6 gibi meyve püresi 10 gibi gece maması. Gece 1 kezde formul mama. Taneliye ne zaman gecmeliyim gecmi kaldim acaba diye dusunuyorm 😔