Merhaba güzel anneler. Ek gıdaya geçmeden önce bilgi sahibi olmak istiyorum. Burada bir sürü tecrübeli anne var. Sizlerden detaylı bilgi istiyorum. 3 gün kuralı ile tadım yapılıyor sanırım. 1. Gün 1 çay kaşığı, 2. Gün 1 tatlı kaşığı, 3. Gün 1 yemek kaşığı kadar vermek gerekiyor yazıyor çoğu yazıda. Sonra diğer sebzeye geçtiğimizde tekrar çay kaşığı diye mi başlıyoruz? Tanımlar bitince miktar ne kadar olmalı? Birde günde bir kez mi veriyoruz?