Mehmetasafinannesi50 Kızlar 2 ay 15 günlük bebeğim var 2 gündür büyük çişiniı yapmıyor normalde 2 veya 3 kez yapardı anne sütüyle besleniyor sadece sebebi nedir sizce
Morfrenk Mehmetasafinannesi50 2 gün yapmamasında bir sıkıntı yokki büyük adam gibi her gün yapıcak diye bir şey yok
Ftm_knz Mehmetasafinannesi50 benimki 10 günde bi yapıyor du ve anne sütü alan bebek normal. 2. Ayından itibaren böyleydi. Şimdi 3 aylık 2 3 günde yapıyor
EAS Eğer karnında bir şişlik yoksa 10 güne kadar yapmaması normal demişti doktorumuz. Ben de endişelenmiştim sizin gibi
Mehmetasafinannesi50 Efem09 huysuzlugu arada oluyo devamlı kucakta olmak istiyo yatmayı sevmiyo o kadar