Hanımlar merhaba. Evimi satıyorum bu sebeple yeni ev için araştırmalara girdim baktığım bazı ilanlarda teras balkonlu yaziyo ama giriş kat veya daha da alt kat. Bu teras balkon nasıl oluyo. Garaj gibi duruyo. Orasida eve dahil mi. Yani mesela evi aldım o teras balkon olan yeri kapattirabilir miyim tapusu bende mi oluyo yani bilenler lütfen beni aydınlatsın 🥰❤️🤩