Merhaba kızlar,
Bebeğim 1 ay 25 günlük. Baştan beri genellikle geceleri 2- 3 saat aralıksız uyur. Gündüzleri de saatte bir uyanır emer, biraz oynar, uyur. Genellikle gündüz uykuları çok düzenli değil. Bazen 6 saat uyanık kalıyo, bazen de sürekli uyuyor, saat başı emip geri uyuyor. Böyle durumlarda zorla uyandırasım geliyor. endişeleniyorum bir sorun mu var diye. Normal mi sizce?