kubraege Ahsen123 ben 60 cc veriyordum cnm doktorum öyle vermemi söylemişti, sonra sütüm yeterli olunca mamayı azaltmıştım
Simayyy Ahsen123 doktorumuz mama miktarınınbebek belirler ne kadar alıyorsa verin demişti huzursuzsa uyumuyorsa altı temizse açtır verin dedi
Caglaaa Ahsen123 az sanki ben emziriyordum birde arkasından 50-60 cc mama veriyordum ilk doğduğu zaman tabi şimdi bıraktım mamayı
Minikpofuduk Ahsen123 biz kıvezde kaldıgımız zaman 50 ccden asagı içirmiyordum hemşirelerde 50 cc yapıyodu😊
giz Ahsen123 valla ben once 30 cc yapiyordum doymazsa bir daha yapiyordun o kendi nasil yemek isterse oyle yiyordu doyunca biberonu istemiyordu zaten.. halada oyle gidiyoruz emiyo uyuyosa mama vermiyorum ama emiyo uyumuyosa mama veriyorum
Mihranur Kizimi 2 saatte bir emzirirdim doymazdi 60 cl mama içer öyle doyardi ilk bi ayimiz öyle geçti sonra kendisi mamayi bıraktı şimdi sadece emiyor fazla uyudunda ise uykusunda emziriyorum emiyor
Mom981 Ahsen123 öyle zAten ben 1 ayı bitene kadar 50 60 verdim ama 30la başlamıştım içiyordu her 2 saatte bir
Simayyy Ahsen123 uyandırmak için altını açabilirsin ayaklarını uyarabilirsin bi de ıslak soğuk mendil yada pamukla yüzünü silebilirsin ben öyle uyandırıyordum
Deletedmom115 Ahsen123 Biraz daha arttırabilirsin belki gerçi doyup doymama durumunu sen anlatsın zaten baktın 50ile doymuyor 60 dene